Hvordan opsiger jeg min elaftale?

Vi er naturligvis kede af, hvis du ønsker at opsige din elaftale hos os. Herunder kan du læse, hvordan du opsiger din elaftale.

Opsigelse af el ved flytning

Hvis du skal flytte, behøver du faktisk ikke opsige din aftale. Du kan uden problemer tage din elaftale fra Zapp Energy med til din nye adresse. Vi tager os af alt det praktiske og sørger for tilmeldingen af el på din nye adresse. 

Det eneste, du skal gøre, er at informere os om din flytning via. mail eller telefon. 

Hvis du ikke ønsker at fortsætte din nuværende elaftale på den nye adresse, kan du blot kontakte os, så hjælper vi med at afmelde den. 

Du kan kontakte vores kundeservice på telefonnummer  +45 69 17 03 93 eller via e-mail på energy@zapp.dk 

Jeg har fortrudt og vil annullere min bestilling

Vi håber selvfølgelig ikke, du fortryder, men hvis du gør inden opstart hos os, skal du kontakte dit gamle elselskab for at forblive der. 

Hvis du fortryder efter opstart hos os, skal du også kontakte dit gamle elselskab. Du vil blive opkrævet for den periode, hvor vi har leveret strøm til din adresse. Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dato, du indgår aftalen med os.

Jeg har fundet et andet elselskab - hvordan afmelder jeg?

Hvis du har valgt at skifte til en anden udbyder, behøver du ikke aktivt opsige din elaftale hos os. Når du tilmelder dig hos det nye selskab, vil vi automatisk få besked om, at din aftale hos os bliver afmeldt.

Jeg vil skifte til Zapp Energy - hvordan kommer jeg ud af min gamle aftale?

Hvis du ønsker at skifte elselskab til os fra et andet elselskab, behøver du ikke kontakte dit gamle elselskab for at opsige elaftalen. Du skal blot tilmelde dig hos Zapp Energy herunder, og vi sørger for, at de får besked.