Du kan bestille strøm på NRGi’s hjemmeside eller ved at kontakte vores kundeservice på +45 42 71 37 30.
Når du bestiller en elaftale hos NRGi, sørger vi automatisk for at flytte din nuværende aftale uden du skal foretage dig noget.
Ja, NRGi kan levere strøm til alle husstande i hele landet.
Hvis du skal flytte, bedes du give os besked når du flytter fra din eksisterende adresse til en anden.
Det er vigtigt at give os besked, så vi kan sørge for at din elaftale bliver flyttet til din nye adresse.
Som NRGi kunde får du din egen personlige side, hvor du kan følge elprisen time for time, få overblik over dit forbug og dine regninger og ændre dine oplysninger.
Vi kalder det for Mit NRGi.
https://nrgi.dk/privat/stroem/kundeservice/om-mit-nrgi/
Som NRGi kunde får du din egen personlige side, hvor du kan følge elprisen time for time, få overblik over dit forbug og dine regninger og ændre dine oplysninger.
Vi kalder det for Mit NRGi.
https://nrgi.dk/privat/stroem/kundeservice/om-mit-nrgi/
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig. Uanset om du har spørgsmål til din elaftale, NRGi, hvordan du skifter elaftale, vores app – eller noget helt andet – er vi kun et opkald væk.
Du kan fange os på telefonen alle hverdage mellem kl 08:00-18:00.
Ring på +45 42 71 37 30
Du er også altid velkommen til at skrive til os på energy@zapp.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.